כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
13/08/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

כיצד הייתם מקד"מים דאודורנט בשווק רווי לקהל יעד גברי ואורבאני?

מאת: דסק חדשות 'מפיק' /
20.08.2009
/ 12:01

 

בסופי השבוע של אוגוסט פושטים צוותים של מותג הדאודורנטים ספיד סטיק על רחובות ערים ראשיות, ומבצעים קד"מ המוגדר "אנרגטי ואורבאני" בריכוזי קהל צעיר.

 

קהל היעד אליו מכוונים בחברת "אובססיב", מבצעת הפעילות עבור המותג, הם "גברים בגילאי 18-35 החיים בעיר בסדר יום לחוץ, בעלי משכורת ממוצעת, אמביציוזיים, בטוחים בעצמם ופתוחים לנסות מותגים חדשים".

 

במסגרת המהלך, רכב ממותג אליו מחוברת נגררת, עוצר בפינות רחובות אסטרטגיות ליצירת "אירוע רחוב" בן כרבע שעה. בדקות הללו קבוצה בת שלושה סקייטרים ממותגים יוצאים מהרכב, וקופצים על כל אלמנט ברחוב בליווי מוסיקה שמנגן D.J על הנגררת (ראו צילומים).

 

במקביל מחלקות ארבע דיילות ממותגות דוגמיות ספיד סטיק לעוברים ושבים, ומסבירות על המוצר.

 

הפעילות מתקיימת בתל-אביב, חיפה, הרצליה, באר-שבע וערים גדולות נוספות.

 

 

קד"מ ספיד סטיק

 

 

קד"מ ספיד סטיק

 

קד"מ ספיד סטיק

 

 

 

 

 

קריאייטיב והפקה: אובססיב

תגובות
אין תגובות למאמר