כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
13/08/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

פסטיבל NON STOP MUSIC של פלאפון נפתח במרכז הירידים

מאת: דסק חדשות 'מפיק' /
19.08.2009
/ 9:30

פסטיבל NON STOP MUSIC החדש של פלאפון ייפתח היום בצהריים במתחם פתוח במרכז הירידים, ויימשך היום ומחר (19-20/8).

 

כ-8 מיליון שקל הושקעו בפסטיבל, שיופק על-ידי החברות ALIVE PPRODUCTIONS (בהיבט הלוגיסטי) וטרגט מרקט (בהיבט השיווקי). בפלאפון מצפים לכ-30 אלף משתתפים, בטווח גילאים שבין 15 ל-30, אבל סירבו השבוע לחשוף נתוני מכירות כרטיסים ברורים.

 

במשך היומיים הללו יופיעו על הבמה שורת אמנים בינלאומיים פופולאריים, לצד אמני רוק והיפ הופ ישראליים: ליידי גאגא, סימפל פלאן, קייזר צ'יף, אביב גפן, היהודים, התקוה 6, סאבלימינל הדג נחש, מופע הארנבות של ד"ר קספר, סינרגיה ומוניקה סקס הם רק חלק מהשמות.

 

במסיבת עיתונאים שנערכה השבוע במועדון הזאפה בתל-אביב כטיזר לקראת הפסטיבל, שוחחה הזמרת הפרובוקטיבית הצעירה ליידי גאגא עם העיתונאים (ראו צילום).

 

ליידי גאגא פסטיבל פלאפון

(צילום: אלירן אביטל, יח"צ)

 

 

"אנחנו לוקחים פה סיכון שלא יגיעו מספיק אנשים"

 

בשנים 2007-2008, כאמור, בחרה פלאפון בקונספט של הבית הכחול, והתגאתה בהצלחתו המוכחת בקופות. עוד קודם לכן קיימה החברה מדי קיץ את אירועי "העיר האדומה" באילת של המותג "אסקייפ" ז"ל, בהשתתפות אלפי צעירים מכל הארץ.

 

סמנכ"ל השיווק של פלאפון, אסף עופר, אמר לחדשות 'מפיק', כי למעשה מדובר באותה גברת בשינוי אדרת. "לא גנזנו את הבית הכחול, זה באותה מסגרת, העובדה שזה ממותג בשם אחר, אין לזה משמעות", טוען עופר. "בכל שנה אנחנו מחפשים קונספט חדש. ובכל פעם בונים את המעטפת המיתוגית שמתאימה יותר לתוכן. בשנה שעברה בקיסריה הבית הכחול אכן היה מכוון לקהל בוגר יותר. הפעם זה לא קהל יעד "חד משמעי" כמו ב"אסקייפ" שדיבר מאוד לצעירים, טווח הגילאים יהיה בין 15-30".

 

 

אז אם הבית הכחול היה סוס מנצח, למה החלפתם אותו?

"גם השנה הציעו לנו לעשות את קיסריה שוב עם תוכן טוב מאוד, מספיק שהיינו אומרים 'כן' והיינו מוכרים את כל הכרטיסים במהירות, אבל הרעיון הוא להציב רף חדש. להביא פעם ראשונה לארץ פסטיבל בסדר גודל שקורה הרבה באירופה בקיץ, מאוד עניין אותנו. זה הרבה יותר מאתגר".

 

בפלאפון מודים כי מדובר בהימור שיווקי וכלכלי לא קטן, שכן ב"ים" הפסטיבלים והמופעים הגדולים בקיץ 2009, לא פשוט למשוך עשרות אלפי אנשים לפסטיבל המוני נוסף. "אנחנו לוקחים סיכון מצד אחד", אומר עופר, "כי יש פה הפקה ענקית וכל כך הרבה אמנים בסדר גודל כזה ליומיים. יש פה סיכון שלא יגיעו מספיק אנשים. קיסריה זה היה ללכת על בטוח. מצד שני זו חוויה אחרת לגמרי".

 

 

 

תכינו 319 שקל

 

מחיר כרטיס לשני ימי הפסטיבל יעמוד על 319 שקל לקהל הרחב, אך לקוחות פלאפון יוכלו לרכוש אותו ב-199 שקל. מי שיבחר בכרטיס ליום אחד, יצטרך להיפרד מ-229 שקל, או 149 שקל אם הוא לקוח החברה. מכירת הכרטיסים תחל מחר (שני, 6/7) באתר החברה ובמשרדי הדרן.

 

מהלך הקיץ גובה בקמפיין פרסומי באמצעות באומן-בר-ריבנאי שיעלה בטלויזיה, באינטרנט ובעיתונות תחת הסיסמה "פלאפון טוענת אתכם באנרגיה שלא נגמרת".

 

 

 

פסטיבל "גולדסטאר" נגד פסטיבל NON STOP MUSIC של פלאפון

 

 

תגובות
אין תגובות למאמר