כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
13/08/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

שעוני עדי מציינת חצי יובל עם לוגו וקמפיין חדשים

מאת: דסק חדשות 'מפיק' /
18.08.2009
/ 10:07

יצרנית השעונים הגדולה בישראל, "שעוני עדי" מקבוצת יבנה, מציינת בימים אלה 25 שנים להיווסדה.

לרגל חצי היובל החליטו מנהלי החברה להחליף את הלוגו הוותיק המלווה אותה (ראו מסגרת). במקביל החל קמפיין בהשקעה בת מיליון שקלים וחצי, שסיסמתו: "כשהלוגו שלך על הלקוח כל היום, הוא יזכור אותך. כל הזמן".

לפי דיווחי החברה, מייצרת "שעוני עדי" מדי שנה כ-200 אלף שעונים, מתוכם כ-70 אחוזים לחברות ולגופים פיננסיים, וכ-30 אחוז לשוק הקמעוני.

תגובות
אין תגובות למאמר