כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
29/11/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

תצוגת האופנה הגדולה בישראל תערך בסוף ספטמבר באמפי קיסריה

מאת: דסק חדשות 'מפיק' /
18.08.2009
/ 9:56

רשת האופנה גולברי תקיים ב-30 בספטמבר את מה שאמור להיות תצוגת האופנה הגדולה ביותר שנערכה בישראל, באמפיתיאטרון קיסריה לעיני 3,700 איש (בהנחה שיהיה מלא).

 

התצוגה תכלול 40 דוגמניות שיהדסו על המסלול, בשילוב מופע בן שעתיים של הזמר אייל גולן. את הדוגמניות תוביל הפרזנטורית של הרשת, שלי גפני.

 

שיתוף הפעולה העסקי בין הרשת להפקת המופע של גולן יימשך כחודש וחצי, וילווה אותו קמפיין פרסומי וקד"מ נרחבים. היקף ההשקעה בשת"פ מוערך במיליון שקל.

 

כרטיסים זוגיים  למופע לא יהיו זולים כלל, ויינתנו בגין רכישת פריטים של הרשת ב-1,500 שקל ומעלה, או לחלופין כרטיס בודד ב-800 שקל ומעלה

 

משה גולברי, מנכ"ל הרשת : "כחלק מן האסטרטגיה של הרשת לבדל עצמה משאר הרשתות הקיימות בארץ לנשים, העונה התחלנו במהלך שמקנה ללקוחות גולברי "חווית קניה אמיתית". המהלך יכלול רצף של פעילויות ייחודיות , כאשר "יריית הפתיחה"  הינה המופע של אייל גולן בקיסריה , תוך שילוב תצוגת אופנה להשקת הקולקציה".

 

לדבריו, "הסקרים שערכנו בקרב הצרכניות הישראליות הראו שחלוקת כרטיסים למופע כדרך רכישת פריטי הרשת מבדלת את הרשת  ונותנת ללקוחותינו ערך מוסף ומעצימה את חוויית הקנייה. בנוסף, הסקרים הציגו את אייל גולן כזמר האהוב כמו גם המופע שלו ולכן היה טבעי כי נבחר בו".

 

רשת האופנה GOLBARY  בבעלות האחים גולברי, מונה 40 חנויות ברחבי הארץ. בקרוב עתידים להיפתח שבעה סניפים חדשים.

 

 

תגובות
אין תגובות למאמר