כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
13/08/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

אם כבר מעשנים, אז לפחות שיהיה נקי

מאת: דסק חדשות 'מפיק' /
17.08.2009
/ 12:30

אחרי האירוע למוזמנים של מרלבורו שהיה בחמישי שעבר, מעניקה יבואנית הסיגריות פיליפ מוריס את חסותה לקמפיין חדש המתכתב עם המעשנים.

 

בשקט בשקט, החלו החודש דיילות של "ביזנס קלאס" לשוטט בתל-אביב, ולחלק 20 אלף "מאפרות אישיות" בצורת מחזיק מפתחות למעשנים. האחרונים יתבקשו להשיב על שאלון קצר תמורת השי הצנוע.

 

בבסיס הקמפיין עומדת המטרה לנקות את ישראל מבדלי סיגריות. בשלב השני של המהלך ירדו הדוגמניות הממותגות לחופי הים של העיר ויחלקו "מאפרות ים" מיוחדות, גם כאן – כדי לשמור על החוף נקי מבדלים.

 

את הקמפיין מובילה עמותת "ארץ ללא בדל".

 

 

 

 

 

הפקה:  ביזנס קלאס

לקוח: "ארץ ללא בדל"

חסות: פיליפ מוריס

 

 

 

תגובות
אין תגובות למאמר