כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
26/10/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

מסניפים ברשת

מאת: דסק חדשות 'מפיק' /
17.08.2009
/ 11:45

GAP

 

החנות הראשונה של Gap בישראל תיפתח בקניון ממילא בירושלים.

החנות תשתרע על שטח של כ- 900 מ"ר ותהיה מעוצבת תחת הקונספט הגלובלי החדש של המותג. עיצוב החנות הינו נקי ומבוסס על הצבעים כחול ולבן. דגש רב מושם בחנות על חוויית הקניה והשירות, זאת תוך שימוש בצוות גדול במיוחד, הפעלת מספר גדול של קופות במקביל ובניית תאי מדידה אינטימיים ומרווחים הכוללים מראות ענקיות לשימוש הלקוחות.

עם פתיחת החנות, יכלול מגוון הפריטים המוצע ללקוחות כ- 20 אלף פריטי לבוש. הקולקציה אשר תושק עם הפתיחה היא קולקציית סתיו 2009 של המותג.

את השקת החנות בירושלים ילווה קמפיין פרסום תחת הסלוגן: "Hello Jerusalem". קמפיין הפרסום, המבוסס על שפת המותג הבינלאומית ועל קמפיינים פרסומיים של Gap ברחבי העולם, יתרכז בעיר ירושלים וערי הסביבה. הקמפיין אשר עולה היום לאוויר, יכלול שילוט חוצות, פוסטר מדיה ושילוט על גבי קירות ברחבי ירושלים; פרישה רחבה של מודעות בעיתונות מקומית; דיוור ישיר לתושבי ירושלים והסביבה הכולל הזמנה מיוחדת לפתיחת החנות; וכן קמפיין אינטרנט רחב היקף באתרי האינטרנט המובילים ובמסגרתו העלתו של מיני סייט ייעודי ושעון עצר אינטרנטי הסופר את הזמן לאחור עד לפתיחת דלתות החנות.

 

 

CALL  PERFUME

 

חברת CALL  PERFUME מרחיבה את היקף הפעילות ברשת החנויות ובאתר האינטרנט לקניה מקוונת ופותחת סניפי זיכיון תחת שם המותג:  CALL  PERFUME באיטליה, בלגיה וצ'כיה,  בהיקף ההשקעה של כ- 1.5 אירו.

 

החנויות החדשות שתפתחנה, תעוצבנה לפי הקונספט של  חנויות הרשת, בסגנון נקי ואלגנטי, המתאים עצמו לבשמים היוקרתיים,  המוצגים באריזות צבעוניות על הרקע הלבן השולט, תאורה מתחלפת הצובעת קיר מרכזי בחנות ואמצעי תצוגה ומידוף, בטכנולוגיה חדשנית ומתקדמת בעולם.

 

רון שרוני, בעלים ומנכ"ל מסר כי:  "החברה נמצאת בימים אלו במו"מ מתקדם עם זכיינים לפתיחת סניפים נוספים  ועד סוף שנת 2009  תיפתח חנות בראשל"צ  ובמהלך שנת 2010  תפתחנה עוד 4 חנויות מתמחות:  בת"א, ירושלים, חיפה ורמת השרון,  שיצטרפו לחנות הדגל ברעננה ולחנות בבני ברק, בהיקף השקעה של כ-  2 מליון דולר.

 

חברת CALL PERFUME שנוסדה בשנת 1999 על ידי רון שרוני, מומחה לסחר בינלאומי בתחום בשמי היוקרה, הינה החברה הותיקה והמובילה בישראל, לשיווק ישיר של מותגי בישום יוקרתיים בינלאומיים.

 

 

 

 

תגובות
אין תגובות למאמר