כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
11/09/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

דורקס בקד"מ חדש: "קח אותי, הפוך אותי, שחק איתי"

מאת: דסק חדשות 'מפיק' /
17.08.2009
/ 11:40

 

חברת ניאופרם החלה בקמפיין חדש לקידום סדרת מוצרי דורקס PLAY, באמצעות חברת BOTTOM LINE MEDIA.

במהלך הקמפיין יחולקו כ-200 אלף קוסטרים (תחתיות לכוסות) ב-130 פאבים. משני צידי התחתיות יודפסו משחקים, כמו מצא את ההבדלים, הציור השבועי לילד ועוד. זאת, כדי להמחיש את ערכי המותג ומוצריו, המיועדים להגברת ההנאה המינית.

הקמפיין, תחת הסלוגן הדו-משמעי והשוביניסטי משהו "קח אותי, הפוך אותי, שחק איתי", יגובה בחלוקת אלפי קונדומים לבליינים.

Bottom Line Media, בבעלותם של רוני צדוק ולאון קרגץ', היא חברה המציעה פרסום על קוסטרים בפאבים.

בתחילת השנה יצאה החברה בפרויקט התנדבותי להצלת חיים בשיתוף עמותת 'אדי – המרכז להשתלת איברים'. במסגרת הפרויקט הופקו מאות אלפי  קוסטרים עם הסיסמא "על הכבד נוותר – השאר יציל חיים", שנבחרה על ידי גולשי facebook.  

 

 

דורקס קד"מ

תגובות
התקבלו 1 תגובות
1.  בהצלחה