כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
26/10/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

החודש: תחרות סקייטרים ארצית במסגרת החדרת המותג ETNIES בישראל

מאת: דסק חדשות 'מפיק' /
13.08.2009
/ 9:56

מותג הספורט והאופנה ETNIES המזוהה עם סקייטרים בכל העולם, ישווק בישראל בלעדית על-ידי חברת ACT77 בע"מ, יבואנית המותג פומה בישראל. עלות ההשקעה במהלך נאמדת בכ- 2 מליון ש"ח.

 

המותג מציע קולקציית נעליים רחבה לגברים ונשים, פריטי אופנה ואביזרי אופנה ייעודיים לסקייטרים ולחובבי אופנה אורבאנית ספורטיבית, לנשים, גברים וילדים ומציע שילוב טרנדי בין בגדי החלקה מקצועיים ללייף סטייל ספורטיבי. קולקציה ראשונה של עונת סתיו חורף -2009 2010 הגיעה לישראל ותשווק בקרוב לחנויות.

 

לצורך החדרת המותג מתקיימת פעילות קד"מ הפונה לקהל הצעירים הרחב בכלל ולקהילת הסקייטרים בפרט. ETNIES נותן חסות ראשית לתחרות סקייטרים (מחליקים) ארצית, בה מתחרים המחליקים הכישרוניים ביותר בישראל בסגנון סטריט. התחרות - תחת הכותרת KING OF LINES - מתקיימת במהלך אוגוסט, בשלושה מוקדים מרכזיים בארץ: באר שבע (2/8), ראשל"צ (13/8) ות"א (19/8).

 

בתחרות משתתפים שמונה מחליקים מתוך 24 מועמדים, שנבחרו על ידי גולשי אינטרנט במהלך החודש האחרון. אלה ישתתפו בסבב בן שלוש תחרויות, שבסופו יוכתר המחליק הטוב ביותר בישראל.

 

התחרות כוללת שלושה אלמנטים: 'פלאט בר', 'בוקס' בגובה 40 ס"מ ו'מנואל פד' בגובה 15 ס"מ לתרגיל מנואל. קונספט התחרות נבנה כך שכל מחליק צריך יהיה לבצע את רצף התרגילים הטוב ביותר, אשר ישלב טכניקה ואלמנטים שונים. המנצח של התחרות יזכה בתואר 'הסקייטר הטכני הטוב בישראל'

 

 

תגובות
אין תגובות למאמר