כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
13/08/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

מדברים אל הקיר? מריחים אותו!

מאת: דסק חדשות 'מפיק' /
11.08.2009
/ 12:44

אלפי החיילים ועוברי האורח במתחם עזריאלי שבתל-אביב החלו לחוש מאז יום שישי האחרון בריח מוזר הבוקע מתוך קיר הפרסום הענק לאורך בסיס הקריה. מי שהעז והחל לרחרח את הקיר מקרוב, גילה שמדובר בריח לא רע דווקא, בעל אסוציאציה של שמפו.

 

ואכן, מדובר בקמפיין חוצות חדש וחסר תקדים לשמפו פינוק, שבו השקיעה היצרנית יוניליוור כארבעה מיליון שקל.

 

לאורכו של הקיר, 120 מטר, הותקנו מערכות ריח המפיצות לאוויר את ריח השמפו לאורך כל היום, בלי עזרי ריסוס או התזה.

 

הפרויקט יימשך עד סוף אוגוסט. חתומה עליו חברת "וויטסנט", נציגת "ScentAir ישראל", המתמחה בפתרונות מיתוג ושיווק בריח לרשתות ולמותגים.

 

לאחר שקיבלה מיוניליוור את תמצית הריח של המותג, ביצעה לו "וויטסנט" אדפטציה המבוססת על שמנים ארומטיים וחומרים היפו-אלרגניים. זאת כדי לעמוד בסטנדרט התקנים האירופאים והאמריקניים.
 
ישי מנדיל, מנהל שירותי שיווק ביוניליוור ישראל: "אחד האתגרים המרכזיים בכל מהלך שיווקי שלנו, הוא יצירת מעורבות אמיתית ובעלת משמעות, תוך כדי התנסות חושית של הקהל מעבר לקמפיין הפרסום. כדי לחזק את נכסיות הריח של המותג, החלטנו להציב שלט שיעביר את המסר בצורה המוחשית ביותר".

 

 

תגובות
התקבלו 2 תגובות
1.  שונה ומיוחד
2.  רעיון יפה אבל למה לכתוב דברים לא נכונים?