כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
13/08/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

רשת האופנה "ספריגנפילד" מחלקת "היינקן" בסניפיה

מאת: דסק חדשות 'מפיק' /
11.08.2009
/ 9:57

 

מותג האופנה הספרדי "ספרינגפילד" ומותג הבירה "היינקן" החלו באוגוסט במהלך שיווקי המשלב אופנה ובירות, תחת הכותרת SPRINGFIELD AFTER PARTY . 

 

במסגרת שיתוף הפעולה, תחלק הרשת בירות היינקן בחינם ותמכור את כל הפריטים בחנות במחירים החל מ-40 שקל.

  

אודליה קפלינסקי אורבך, סמנכ"ל השיווק של רשת המשביר לצרכן המשווקת את מותג האופנה בסניפיה, מסבירה: "בכוונתנו ליצור חווית קנייה ייחודית ללקוח, שמקנה לו אפשרות ליהנות במגוון רחב של מבצעים אטרקטיביים לצד הטבות ייחודיות של מותג הבירה המוביל "הייניקן" המיועד לקהל יעד זהה. מדובר בשת"פ שיתרום ויניע את הצעירים להגיע לחנות וליהנות משתי העולמות. שיתופי פעולה מהסוג הזה מגבירים באופן משמעותי את הטרפיק בסניפים וכן  מגדילים את המכירות".

 

הקמפיין החל השבוע ויימשך במהלך אוגוסט, באמצעות מקאן אריקסון. במקביל יחל קמפיין קידום מכירות נרחב, שיכלול פוסטרים, שילוט בסניפים ובקופות.

 

 

 

 

ייזום והפקה: מקאן אריקסון

תגובות
אין תגובות למאמר