כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
26/10/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

מטפסים על הפנים

מאת: דסק חדשות 'מפיק' /
09.08.2009
/ 11:11

הגבול שבין קיר פרסום לקיר טיפוס הוא בערך אותו הגבול שבין ATL ל-BTL – מטושטש.

 

ככה זה כש"שלמור אבנון עמיחי Y&R" עשו שימוש בשבוע שעבר בקיר טיפוס, והפכו אותו לוורסטילי. הקיר משמש גם כפלטפורמת פרסום למותג "קלירקס", ג'ל רפואי לטיפול בפצעי בגרות המשווק על-ידי חברת "מדיליין".

 

הקיר ממוקם במרכז הישראלי לטיפוס שבקריית-אונו, והוא אחד מ-1,000 מ"ר של קירות טיפוס במקום.

 

על השלט נראה נער כשפניו "עטורים" בפצעי בגרות, כאשר כל אחד מהפצעים שעל פניו הוא למעשה זיז בולט המסייע בטיפוס על הקיר (ראו צילום מסגרת).

 

לפרסום צפויים להיחשף אלפי בני נוער בחופשת הקיץ, בד בבד עם חווית טיפוס על פרצופו הענק של הדוגמן עידן צבי, הפרזנטור של הקמפיין.

 

 

צור גולן, סמנכ"ל הקריאייטיב  במשרד הפרסום: "המותג קלירקס מחייב אותנו למצוא את המקום האולטימטיבי בו מבלים בני נוער בחופש הגדול, ואחד המקומות הבולטים שעלו היה קירות הטיפוס. אלה תופסים תאוצה בקרב קהל יעד זה, והקיר יוצר עניין בשטח ומעניק בולטות מרבית למוצר".
 

 

 

 

מנהל קריאייטיב ראשי: גדעון עמיחי

סמנכ"ל קריאייטיב: צור גולן

מנהל קריאייטיב: יריב טוויג

ארטדירקטור: מירון ששון

קופירייטר: שרון רפאל

מנהל לקוחות: אדם פולצ’ק

סופרוויזרית: דנה קוגן

תקציבאית: ענת רודרמן

הפקה: חגי רמתי – "דובדב"

צילום: מנחם רייס

 

 

תגובות
אין תגובות למאמר