כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
13/08/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

"פרסקו" במיתוג מחדש בהשקעה של רבע מיליון שקל

מאת: דסק חדשות 'מפיק' /
05.08.2009
/ 11:26

חברת "פרסקו" ממושב חצבה בערבה המייצרת מזה עשור תערובות עלים טריים ושטופים לסלטים מוכנים למאכל וממרחים ורטבים העשויים מצמחי תבלין טריים יוצאת לראשונה במהלך של מיתוג מחדש בהשקעה של רבע מיליון שקל.

 

מטרת המהלך, תחת הכותרת "הרגע נקטף", להמחיש את נושא הטריות ואיכותם הגבוהה של הרטבים כאשר התהליך כולל החלפת תוויות המוצרים, שינוי הלוגו ובניית אתר אינטרנט אינטראקטיבי וחדשני.


מהלך המיתוג מחדש נעשה באמצעות סטודיו Davidson design (אפרת ורועי דוידסון) האמונים גם על עיצוב אתר האינטרנט החדש של "פרסקו"  וכן על עיצוב חומרים ועזרים שיווקים נוספים.


לדברי אילון שטרן, מנכ"ל ובעלי החברה, המיתוג מחדש התבצע כחלק מההתחדשות וההתרחבות של המותג פרסקו במסגרתו הוגדרו מחדש ערכי הליבה שלו: ישראליות, פשטות ומעל הכול טריות. המטרה הייתה חיזוק הקשר בין המוצרים על המדף לבין החממות בו הם גודלו ונקטפו בתנאים מיוחדים. 


בהמשך עוצבו תוויות המוצרים מחדש באופן שיחזק את ערכי המותג ותיווצר שפה אחידה בין כל מוצרי החברה. הלוגו הישן עוצב מחדש והוגדל, ונעשה שימוש בצילומים המשדרים טריות ורעננות. שטרן הוסיף כי באמצעות העיצוב החדש המותג נראה עדכני, רענן ומקצועי והמוצרים יקבלו את הבולטות הראויה להם על המדף.

 

 

 

תגובות
אין תגובות למאמר