כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
26/10/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

מי מרוקן את המקרר של פפסי מקס?

מאת: דסק חדשות 'מפיק' /
30.07.2009
/ 12:18

מותג הקולה "פפסי מקס"’ החל בקמפיין שלטי חוצות ייחודיים, במסגרתו מוצג על גבי השלט מקרר גדול מלא בפחיות המשקה. שאחת לכמה ימים, תוחלף הגרפיקה באופן שייראה כאילו "נעלמות" ממנו עוד ועוד פחיות.
 
את הקמפיין מבצע משרד הפרסום "גיתם BBDO" בהשקעה של כמיליון שקל. השלטים, השייכים לחברת נור סטאר מדיה, עלו בפריסה ארצית.  

 

עד למועד סיום הקמפיין, יוצג המקרר כמרוקן מפחיות.
 

 

 

 

 

סמנכ"ל קריאייטיב: גיא בר

מנהל קריאייטיב: ערן בר יוחאי

סמנכ"ל לקוחות: עדי כהן

סופרוויזרית: קרן בכר אמיתי

תקציבאית: נועה פז

 

 

תגובות
אין תגובות למאמר