כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
28/09/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

ההמתנה לקופאית בסופר מעולם לא הייתה פרסומית יותר

מאת: דסק חדשות 'מפיק' /
28.07.2009
/ 10:33

כמה פעמים קרה לכם ש"התייבשתם" מול הקופה בסופרמרקט וקיללתם את הרגע שנכנסתם לסופר?

 

מסתבר שלא רק ברשתות השיווק מנצלים את הרגעים ה"מתים" הללו, על-ידי הצבת חטיפי שוקולד מפתים וסוללות בסמוך לקופות. כעת יש מי שהופך את ידית עגלת הקניות שלכם לפלטפורמה פרסומית, שיהיה לפחות על מה להסתכל – ולהפנים – בזמן הקניה.

 

הפרסומת על העגלה ממוקמת בדיוק מתחת לאף של הקונה, בין ידיו. בעולם, אגב, ה"פטנט" הזה אינו חדש, ורשתות שיווק רבות כבר שילבו אותו במערך המדיה בנקודות המכירה.

 

 

עגלה פרסומית

(צילום: יח"צ)

 

 

את פלטפורמת הפרסום על העגלה משיקה בימים האלה חברת "הדיה". החברה ביצעה, סקר צרכנים אובייקטיבי בקרב לקוחות שנחשפו לפרסום על העגלה, ואלו ממצאיו:

 

88% ציינו זכירות של פרסום ספציפי ללא מודעות נעזרת. 72% העידו על הגדלת המודעות למותג בעקבות הפרסום.

 

לטענת החברה, אחוזי תשומת הלב שנרשמו לפרסום הנייד על העגלה היו גבוהים פי שמונה בממוצע, בהשוואה לאמצעי מדיה נייחים בנקודות המכירה. זאת ועוד, גידול ממוצע של 39% במכירות נרשם למותגים שפורסמו על עגלות, לעומת אותם מותגים במרכולים שלא התנוססו על ידיות העגלות.

 

 

 

תגובות
אין תגובות למאמר