כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
13/08/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

מה צריך גבר יותר מבירה קרה ודאודורנט חדש למלתחה?

מאת: דסק חדשות 'מפיק' /
28.07.2009
/ 10:11

מותג הבירה קרלסברג ממשיך בקמפיין הטסת הצעירים למסיבות באיביזה, קמפיין שהתרחב לאחרונה גם לכ-100 מועדוני לילה ברחבי הארץ ותומך במסע הפרסומי.

 

את הקמפיין במועדונים ובברים מבצעת מחלקת המדיה בקבוצת לעומק התודעה, בעלות של כמה עשרות אלפי דולרים.

 

קמפיין אחר של אותה מחלקה נעשה עבור חברת קוסמופארם, יצרנית ג'ל הגילוח החדש לגברים CREMA MEN.

 

גם כאן, מדובר בכ-100 אתרי בילוי לצעירים, באותה שיטת חשיפה והיקף כספי.

תגובות
אין תגובות למאמר