כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
11/09/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

EXPO VIEW - מדור התערוכות: הפקת תועלת מרבית מתצוגה

מאת: צבי ארצמן /
28.07.2009
/ 9:25

כיצד להפיק תועלת מרבית מתצוגה בתערוכה, בכנסים ובנקודות המכירה

 

 

כידוע, שאיפת הפירמה היא לחשוף את המותג, את המוצרים והשירותים שלה ללקוחות פוטנציאליים.

 

זה הזמן לחשוב רזה וממוקד, על ההוצאות לחשיפה חזותית מול התוצאות שתפיק מהם הפירמה. במילים אחרות, זה הזמן למיקסום אפקטיביות החשיפה החזותית: מקסימום תוצאה, במינימום הוצאה.

 

מהי מטרת החשיפה החזותית?

 

לחזק למבקר את המותג, להעביר לו מידע על מוצרי הפירמה ושירותיה ולקבל ממנו ליד, להמשך קשר ולביצוע פעולות שיווק ממוקדות לאחר התערוכה.

 

מה דרוש לחשיפה חזותית יעילה?

 

יש לקחת בחשבון כי המבקר בתערוכה עובר ביעף על פני הביתנים ועל רובם אינו מתעכב.

הוא עייף מרוב מסרים וגירויים ובמצב זה עליכם לעצור אותו מול הביתן שלכם.

 

לשם כך יש צורך במראה ייחודי ובולט, אשר ישהה את הלקוח לרגע, למסר מרוכז וברור, שייקלט באותו רגע, שיהיה רלוונטי למבקר ושיאותת לו לעצור לקבלת מידע נוסף.

 

למסירת מידע נוסף זה יש להכין צוות מקצועי ברמה הגבוהה ביותר, הואיל וברוב המקרים מדובר בקשר ראשון וחשוב ובזמן תגובה קצר ביותר.

 

 

איך בוחרים אמצעים לחשיפה חזותית?

 

 ישנן בשוק מספר אלטרנטיבות לבחירה:

 

א.       בינוי ביתן CUSTOM MADE

 

המבנה נבנה במיוחד לתערוכה מסוימת ולשטח מסוים.

 

אין ספק שזוהי המערכת שתבטא באופן הטוב ביותר את רצונכם ותתאים לשטח הנתון. אולם לביתן בנוי יש מספר חסרונות כגון שימוש חד פעמי יקר וכן הוצאות הובלה והקמה בשטח על ידי צוות מקצועי.            

 

לאחר התערוכה בדרך כלל שוברים וזורקים את המבנה, דבר הגורם לבזבוז וגם לזיהום הסביבה.         

 

לעיתים מפרקים אותו לחלקים ומאחסנים אותו לתצוגה אחת נוספת. אחסון זה הוא בנפח גדול ויקר.

 

 

ב. מערכת "מודולארית"                             

 

כאשר מדובר בשטח קטן יחסית ו/או בתקציב קטן יחסית, אין צורך לבנות ולהיכנס לעלויות גבוהות.

ישנם בשוק אלמנטים מודולאריים שונים, שעליהם מדפיסים את המסר שלכם ומעמידים אותם לתצוגה.

לדוגמא המעמד הפופולארי "רול אפ", קיר התצוגה הפופולארי "פופ אפ".

 

אלמנטים אלו מתקפלים ומתכנסים לנשיאה נוחה, אך חסרונם הוא במגבלת הגודל והצורה.

 

 

ג. מערכת "סופר מודולארית"

 

מערכות תצוגה חדישות המאפשרות, בנוסף ליתרונות המערכת המודולארית, גם להתאים את המבנה לצורכי התצוגה הקרובה ולשנות את אמצעי התצוגה למבנה או לאמצעי אחר, או לגודל אחר, לפי הצורך.

 

המערכות מורכבות ממסגרות או מסרגלים ומחברים, להרכבה עצמית של מבנים בגדלים ובצורות שונות.

החיסכון רב בעלויות הובלה, הקמה וביכולת לשימוש חוזר ומותאם לגודל השטח, לקראת התצוגה הבאה.

 

 

 

 

הכותב הינו מנכ"ל אול אפ בע"מ, לאמצעי תצוגה סופר מודולאריים.           

 

 

תגובות
אין תגובות למאמר