כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
13/08/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

"סופר פוש" נפרדה ממנהל חטיבת השיווק הישיר, רוני בלנקלדר

מאת: דסק חדשות 'מפיק' /
26.07.2009
/ 9:45

מנהל חטיבת השיווק הישיר ב"סופר פוש", רוני בלנקלדר (41), הודיע על סיום תפקידו בחברה לטובת עסקים פרטיים.

 

בלנקלדר הגיע לסופר פוש לפני כחמש שנים. מאז, בין השנים 2005-2008, רשמה פעילות ה"דיירקט" עלייה של 55% במחזור המכירות וכניסה של לקוחות גדולים לחברה כמו מטרנה, בנק מסד, שירותי בריאות כללית ועוד.

 

"בתקופה הקרובה אני בוחן כמה אפיקים עצמאיים אפשריים, שמטרתם לקיחת השיווק הישיר צעד נוסף קדימה", ציין בלנקלדר, "הן ברמת פילוח הקהלים לפני הדיוור והן ברמת האמצעים הקריאטיביים לפעילות השיווקית שאחרי הדיוור.

 

"אני גאה על השנים שבהם הובלתי את תחום השיווק הישיר ב"סופר פוש פובליסיס דיאלוג", חברה שמובילה את תחום השיווק החוויתי והקד"מ ההוליסטי בישראל. ההישג המרכזי שלי היה בניית תשתית ניהולית ומקצועית, ברמת היצירה הקריאטיבית וברמת הטיפול בלקוח".

 

משה בקסי, מנכ"ל סופרפוש פובליסיס דיאלוג הודה לבלנקלדר ואיחל לו הצלחה בהמשך דרכו.

 

 

 

 

האקד"מיה: סגמנט האלפיון העליון - רוני בלנקלדר מתראיין לחדשות 'מפיק'

 

 

 

(צילום מסגרת: יח"צ)

 

 

 

 

תגובות
התקבלו 3 תגובות
1.  בהצלחה רוני
2.  בהצלחה חבר
3.  תותח