כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
26/10/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

משתזפת בים? אולי תהיי הפרזנטורית הבאה של XL לקיץ 2010

מאת: דסק חדשות 'מפיק' /
21.07.2009
/ 14:00

 

מותג משקאות האנרגיה XL ממשיך בפעילויות שיווק חוויתי שונות בעיצומו של קיץ רווי קפאין ומתחרים.

 

אחרי תחרות עיצוב הפחיות האינטראקטיבית שהסתיימה זה מכבר, מגיע תורה של פעילות השטח – "נערת החלומות של XL".

 

במסגרת התחרות יעבור בשמונה מחופי הים הגדולים בישראל סטודיו צילום על גלגלים, ויאתר את הפרזנטורית הבאה של המותג. צוות הסטודיו ישונע באמצעות ג'יפ ממותג XL, ובתוכו ישבו מנחה, דיילות, צלם, שתי מאפרות, מנהל צילומים וציוד צילום מקצועי.

 

צלמי הצוות יצלמו את המועמדות, כאשר בתום הצילומים הן תקבלנה לידיהן דיסק און קי ממותג שיכיל את התמונות שצולמו, למזכרת. במקביל, יועלו התמונות לאלתר באתר המותג.

 

בנוסף, תוכל כל בחורה מצולמת להעלות את תמונותיה באופן עצמאי ישירות לאתר החברה, ולהירשם לתחרות "נערת החלומות". בסוף אוגוסט תוכרז הזוכה, שתוביל את קמפיין הקיץ הבא של XL.

 

ה"חיפושים" החלו אתמול (שני) ויימשכו 16 יום. תקציב הפעילות נאמד ב-2.1 מיליון שקל.

 

בחברה מסבירים את הבחירה בקונספט השיווקי, בכך שאופי התחרות משקף באופן הדוק את ראיית העולם של מותג XL - דו שיח אינטראקטיבי עם לקוחות צעירים, עדכניים, המחוברים למדיה האינטרנטית.

 

תאריכי הפעילות בחופים: טבריה 20-21/7, עכו – 22/7, נתניה – 23/7, ניצנים – 27/7,

הרצליה – 28-29/7, חיפה – 30/7, תל אביב 3-5/8, אילת – 6-10 אוגוסט.

 

 

 

 

 

 

 

הפקה: MEDIA TV

 

 

 

תגובות
אין תגובות למאמר