כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
23/08/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

"זה דומה, זה כמעט, אבל מועתק!"

מאת: דסק חדשות 'מפיק' /
20.07.2009
/ 13:55

בתחרות כרזות פרסום במגזר החרדי בנושא זכויות יוצרים שהתקיימה בבני ברק, זכה תלמיד ישיבה שהתעקש על חיסיון שמו שמא ייענש על ידי הנהלת הישיבה.

 

הזוכה עיצב כרזה המבוססת על לוגו חברת "קוקה קולה" (ראו מסגרת), כאשר הלוגו מוצג במהופך ומקוצר, על רקע אדום, ותחתיו הכותרת "זה דומה, זה כמעט, אבל מועתק!".
 
במקום השני זכתה חני בירנבוים שעיצבה כרזה ובה זה לצד זה מפתח ודיסק-און-קי. מעל המפתח נכתב "מפתח גנבים, 1900" ומעל הדיסק און קי נכתב "מפתח גנבים, 2000". תחת שניהם מונצחת הסיסמה "טכניקה משוכללת - עיקרון אחד".
 
במקום השלישי בתחרות זכה יוני לוקסמבורג שכרזתו הציגה את סמל הנכה על כיסא גלגלים, כשהכיסא אינו אלא סמל הכרוכית (@) ותחתיו הכתובית "פגיעה בזכויות היא פגיעה ביוצרים".
 
התחרות, שכותרתה "אם לא יהיו זכויות לא יהיו יוצרים", נערכה מטעם אתר האינטרנט  ’prog’ במסגרת יום עיון שהוקדש להרצאות מומחים מתחומי הגרפיקה, העיצוב, הקריאייטיב והפרסום.

 

 

 

זכויות יוצרים במוקד תחרות כרזות פרסום במגזר החרדי

 

 

 

 

תגובות
אין תגובות למאמר