כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
13/08/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

מי יהיו ה-SUPERBRANDS של ישראל?

מאת: דסק חדשות 'מפיק' /
14.07.2009
/ 10:32

 

 

מי יהיו "מותגי העל" של ישראל? בחירת ה-SUPERBRANDS הישראליים לשנת 2009 נעשית בימים אלה על-ידי צוות שופטים נרחב, הכולל 100 מנכ"לים וסמנכ"לי שיווק מהחברות המובילות במשק, כמו בזק, תנובה, שטראוס, אל על ואחרות.

 

תחרות ה-SUPERBRANDS AWARDS נחשבת לחדשה בישראל, ופעילות המיזם החלה בישראל בספטמבר 2008. מאחורי מועדון המותגים הנבחרים, המנסה להקנות לחברים בו בידול ויוקרה על-ידי פריווילגיות שונות (ראו פירוט בהמשך), עומד אתר פורום שיווק, בשיתוף הארץ THEMARKER, אוניברסיטת תל-אביב, ובחסות איגוד השיווק הישראלי.

 

כבר יותר מעשור, ביותר מ-50 מדינות ברחבי העולם, מוכתרים מדי שנה, בכל מדינה, מותגי העל שנמצאו ראויים לתואר SUPERBRAND. בין המדינות בהן הארגון פועל:  ארצות הברית, בריטניה, גרמניה, דרום אפריקה, הודו, אוסטרליה, איטליה, אינדונזיה, הונג קונג, יוון ואחרות.

 

 

 

החברות במועדון עולה כסף

 

מודל הבחירה של המותגים הוא אחיד בכל אחת מהמדינות בהן פועל הארגון, עם התאמות קלות הנעשות לשוק המקומי. דירוגם מתבצע לפי קריטריונים של איכות, אמינות ובידול. זאת באמצעות מחקר, המתבסס על מדגם מקיף של עמדות הצרכנים כלפי המותגים.

 

מותגים שהוכתרו כ-SUPERBRANDS של ישראל יוכרזו במסגרת טקס 'האוסקר של המיתוג' שיתקיים ב-20 ביולי בתל-אביב. המותגים יוזמנו להצטף למועדון הישראלי, שבמרכזו מפגשים מקצועיים וחברתיים ופרסום ה"קייס סטאדי" השיווקי שלהם בספר המכונה על-ידי המארגנים ה"תנ"ך של המותגים".

 

החברות במועדון כרוכה בתשלום ומקנה לחבריה זכויות שונות, כמו מפגשי נטוורקינג למנכ"לים וסמנכ"לי שיווק של המותגים הנבחרים, הקרנות סרטי שיווק ומיתוג מקצועיים, פרסום ה"קייס סטאדי" של המותג הזוכה ועוד.

 

 

רוצים לגלות אלו מותגים נבחרו בישראל 2009? הקליקו כאן

 

ספטמבר 2008: הפרסום הראשון בחדשות 'מפיק' על התחרות

 

 

תגובות
אין תגובות למאמר