כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
11/09/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

בניו פארם מדברים ב"שפת הסילואטות"

מאת: דסק חדשות 'מפיק' /
07.07.2009
/ 10:23

ניו-פארם משיקה בימים אלה שפה תקשורתית חדשה, שמטרתה לעצב את הזהות הפרסומית של הרשת, ולחזק אותה תדמיתית.

 

ההחלטה על המהלך נולדה מתוך הצורך לארגן מחדש את השפה הפרסומית של הרשת, להבליט ולבדל את ניו-פארם במדיה ומול הצרכנים.

 

השפה החדשה נשענת על ערכי המותג, ומשדרת אלמנטים של נשיות, חדשנות, חיוניות, דינאמיות ועדכניות. בנוסף, יבליט הקמפיין החדש את מגוון עולמות התוכן של הרשת, במטרה להדק את הקשר עם הלקוחות.

 

השפה התקשורתית החדשה של ניו-פארם תתבסס על "שפת סילואטות" -  צלליות נשיות בתנועה. לדברי איתן ששון, סמנכ"ל השיווק של הרשת, שפת הסילואטות נבחרה עבור הקמפיין משום שהיא מצליחה לשדר לצופה מסר גרפי חזק ומדויק.

 

מאחורי הסילואטה עומדת הרקדנית מאיה אמיתי מתל-אביב. כזכור, אמיתי הגיעה לגמר "נולד לרקוד" בעונה הראשונה. 

 

השקת השפה התקשורתית של ניו-פארם תכלול קמפיין תדמיתי רחב שייערך על-ידי משרד הפרסום מקאן אריקסון.  ההשקעה נאמדת במיליון שקל וחצי.

תגובות
אין תגובות למאמר