כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
26/10/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

"סלקציה" במשביר לצרכן: כניסה תתאפשר רק ללקוחות מוזמנים

מאת: דסק חדשות 'מפיק' /
06.07.2009
/ 10:11

בצעד שיווקי תקדימי, תסגור רשת המשביר לצרכן את שערי 31 סניפיה ללקוחות מוזמנים בלבד, החל ממחר (שלישי) ולמשך חמישה ימים. הסיבה: יום הולדת 62 לרשת הוותיקה.

 

במסגרת המהלך, שיש בו אלמנטים שמזכירים את עולם המועדונים וחיי הלילה, יוצבו בכל סניפי הרשת שני מאבטחים שיתירו כניסה למוזמנים בלבד. ההזמנות מחולקות בימים אלה באמצעות דיוור ישיר למיליון וחצי בתי אב בישראל. באמצעות ההזמנות, ייחשפו הלקוחות למאות הנחות והטבות חד פעמיות בכל הקטגוריות של הרשת.

 

בנוסף, תציב הרשת ב-28 סניפים "מכונות כסף", שינפיקו הטבות וכסף לרכישת מוצרים. כל מוזמן שירכוש ב-199 שקל ומעלה, יורשה להיכנס למכונת הכסף ולאסוף במשך חצי דקה הטבות ושטרות כסף אמיתיים, בהם יוכל להשתמש מיידית. כל זאת תחת הסלוגן "כל מה שתפסת – שלך".

 

את הפעילות בסניפים, לרבות בינוי מכונות הכסף, עיצוב, תכנון, לוגיסטיקה ושליטה על העמדות הפזורות בסניפי המשביר, מבצעת חברת בלו-סטון הפקות בע"מ.

 

השבוע החלה הרשת בקמפיין תומך נרחב בעלות של ארבעה מיליון שקל, באמצעות משרד הפרסום מקאן אריקסון.

 

 

 

 

 

 

קד"מ, בינוי ולוגיסטיקה: בלו-סטון הפקות

בינוי, תכנון ופיזור המתקן: כל במה

 

 

 

תגובות
אין תגובות למאמר