כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
26/10/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

סדרת CREMA MAN הושקה ביריד "ביוטי סיטי" של סופר פארם

מאת: דסק חדשות 'מפיק' /
05.07.2009
/ 9:37

 

החברה סחבה אתכם בסוף השבוע לגני התערוכה לאירוע "ביוטי סיטי" של סופר פארם? מסתבר שלא כל הגברים שימשו כנושאי כלים ים מוצרי הקוסמטיקה וההיגיינה במקום.

 

סדרת מוצרי הדאודורנט והגילוח החדשה לגברים של CREMA MAN (קוסמופארם) הושקה רשמית ביריד, בשילוב ביתן מעוצב ופעילות קד"מ בסמוך לו.

 

את הביתן הפיקה קבוצת מיתוס, בשיתוף רון בן-יעקב וחברת בימות 88. הביתן עוצב בקו נקי שתואם את מיצוב המוצרים שהושקו בו, בקונספט של בר משקאות. את האלכוהול, כצפוי, החליפו בקבוקי המוצרים על הבר.

 

מבקר שרכש שלושה ממוצרי הסדרה, זכה להצטלם במקום ולקבל את תמונתו מעוצבת כשער מגזין לייף סטייל. בנוסף, דיילות מיתוס, בשמלות ערב מעוצבות, חילקו תרחיצי פנים בחינם לרוכשים אחד ממוצרי הסדרה או יותר.

 

 

(הדמיית מחשב) 

 

 

 

 

הפקה: קבוצת מיתוס

עיצוב: רון בן יעקב

בינוי:   בימות 88

מיקום: גני התערוכה

 

 

 

יש קד"מ למוצר גם בסניפי סופר פארם, בביצוע RTS PRO - הקליקו כאן

 

 

 

 

 

 

 

 

תגובות
אין תגובות למאמר