כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
22/10/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

איש השיווק ליוני 2009: דרור בהט - סמנכ"ל השיווק ב-YES

מאת: דסק חדשות 'מפיק' /
01.07.2009
/ 9:40

דרור בהט, סמנכ"ל השיווק של yes, נבחר על ידי איגוד השיווק הישראלי לאיש השיווק של חודש יוני 2009, בזכות מהלך ’yes stars - ממציאים מחדש את חוויית הצפייה’ בהובלתו.
 
המהלך - שזכה בשבוע שעבר במקום הראשון בקטגוריית ’תקשורת, מדיה, הייטק ומיחשוב’, בתחרות ’effie awards 2009’ - כלל מעבר למיקוד תקשורתי בתחום הסדרות, לאחר שמונה שנים של פעילות עקבית בזירת הסרטים.
 
דרור בהט: "לאחר שזיהינו שינוי מגמה בהעדפות הצרכנים לתחום הסדרות, לצד התחזקות הז’אנר בקרב התעשייה ומעבר של תקציבים ושחקנים לתחום זה, החלטנו לרענן גם את המיקוד התקשורתי שלנו. ה-yesMax היווה חלק משמעותי במהלך בזכות היותו מגביר נאמנות ושביעות רצון, כמו-גם בשל העובדה כי הז’אנר המועדף להקלטות הינו סדרות.
 
"הקונספט הפרסומי של המהלך yes stars נולד מתוך התובנה שיש הבדל מהותי בין סרטים לסדרות – שכן סדרה מגלמת בתוכה מערכת יחסים המתפתחת עם הזמן. הקונספט משלב ז’אנרים מעולם הסדרות עם שימוש בדמות ישראלית (יעל פוליאקוב) המתערבת באירועים מתוך רצון והזדהות עם הסדרה וגיבוריה".

בהט (41), בעל תואר MBA במנהל עסקים מאוניברסיטת תל אביב, משמש כסמנכ"ל השיווק בחברה מזה כשלוש שנים. קודם לכן שימש בתפקיד דומה ב’013 ברק וכמנהל תחום שיווקי עסקי ב’סלקום’.

תגובות
אין תגובות למאמר