כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
29/11/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

מי מזנק על קווי האוטובוסים בדרך לדיזנגוף סנטר?

מאת: דסק חדשות 'מפיק' /
30.06.2009
/ 11:21

 

"אל תפספסו את האוטובוס לסנטר" – זהו הסלוגן שנבחר להוביל את קמפיין האוטובוסים הבולט של דיזנגוף סנטר לקיץ הקרוב. עלות ההשקעה בקמפיין מוערכת בכ- 250 אלף שקל .

 

הקמפיין יעלה למשך שלושה חודשים, באמצעות משרד הפרסום "הביילינים". על צדם האחורי של האוטובוסים הממותגים שמובילים לסנטר, נראה בחור רץ המנסה להיתלות על האוטובוס בצורה דרמטית כדי לא לפספס את האוטובוס לסנטר (ראו צילום).

 

בצידי האוטובוס תופענה בכל פעם חנויות אחרות וזאת על מנת להדגיש את תמהיל החנויות הגבוה במרכז המסחרי הוותיק.

 

עדי אורנשטיין, מנהלת השיווק בסנטר: "בחרנו בקונספט על מנת ליצור בידול וחדשנות.  רצינו לעשות משהו בולט שימשוך תשומת לב קהלי המטרה ויעביר את המסר של מגוון ושל רלוונטיות המותג דיזנגוף סנטר. מסר עכשווי ויצירתי".

 

 

דיזנגוף סנטר קמפיין

תגובות
אין תגובות למאמר