כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
29/11/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

מחר: "בזק" תשיק את תערוכת "רגעים של בית" ביפו

מאת: דסק חדשות 'מפיק' /
30.06.2009
/ 9:00

חברת "בזק" תעלה מחר (רביעי) מחדש את תערוכת האמנות המסחרית "רגעים של בית", אך הפעם בפורמט ובתכנים שונים שיתרכזו בסרטונים קצרים שייצרו סטודנטים.

 

15 סטודנטים שנבחרו על-ידי ועדה מקצועית, בראשותו של האמן אלדד זיו, הפיקו סרטון וידאו קצר שיעסוק בדמות ציבורית מוכרת, והפרשנות שלה למושג בית. בשנה האחרונה ממקדת "בזק" את הקמפיין שלה סביב המושג וערכיו, ובהתאם לכך התערוכה והתחרות.

 

הסטודנטים שייבחרו על-ידי הוועדה יזכו במלגות כספיות גבוהות. בנוסף, שלוש העבודות הטובות ביותר לפי בחירת הקהל, תזכנה את יוצריה במלגה בשווי 12 אלף שקל.

 

בחברת Q" שיווק חווייתי", מפיקת התערוכה, מגדירים את האירוע "רב חושי". "הסרטונים יוצגו בחללים מעוצבים, תוך שימוש במגוון טכניקות הקרנה וחומרים פלסטיים", מסרה לחדשות 'מפיק' אלינור נחום, מפיקה בחברה.

 

במקביל, עתיד לעלות לאוויר מיני-סייט חדש, שיציג את הסטודנטים ועבודותיהם, לצד חידושים רלוונטיים נוספים.

 

 

 

גולדה בנעלי בית

 

כזכור, ביולי אשתקד עלתה התערוכה לראשונה במרכז עמיעד ביפו, והציגה צילומי עיתונות ארכיוניים ונדירים של מנהיגי ישראל ברגעים אינטימיים. התמונות – מעשה ידיהם של הצלמים דוד רובינגר וזיו קורן – זכו לחשיפה של כ-65 אלף מבקרים, לטענת המארגנים.

 

התערוכה תיפתח מחר למוזמנים באירוע השקה, ולקהל הרחב החל מיום חמישי ולמשך חודשיים. הכניסה חופשית.

 

 

 

 

 

הפקה: Q שיווק חוויתי

 

 

 

 

אפריל 2009 - פרסום ראשון בחדשות 'מפיק': בזק חוזרת עם "רגעים של בית" בקיץ

 

 

תגובות
התקבלו 1 תגובות
1.  הייתי- היה מדהים. כל הכבוד לבזק