כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
23/08/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

לימון מוסיף המון

מאת: דסק חדשות 'מפיק' /
29.06.2009
/ 16:40

חברת קוקה-קולה ישראל משיקה לראשונה בתולדותיה טעם חדש למותג ספרייט – ’ספרייט אקסטרה למון’, בטעם לימון מחוזק.
 
פורמולת המשקה נרקחה בישראל תוך הקפדה על התקנים המחמירים של קוקה-קולה העולמית. החברה האם הייתה שותפה לתהליך הייצור ותעקוב אחר השקתו בארץ. טרם השקתו עבר המשקה מבחני טעימה בהיקף נרחב, ולפי הדיווח זכה בציונים גבוהים בקרב הצרכנים.
 
המשקה החדש, שילווה בקמפיין פרסום בעלות כוללת של שלושה מיליון שקל, ישווק בקיץ הקרוב בישראל במהדורת קיץ בפחיות דקות בעיצוב ייחודי.
 
סביון בר-סבר, סמנכ"ל השיווק של קוקה-קולה ישראל: "ספרייט הושק בישראל לפני כ-28 שנה ומאז ועד היום לא הושק לו טעם חדש. ספרייט אקסטרה למון מחזק את ערכי החדשנות של המותג".

תגובות
אין תגובות למאמר