כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
26/10/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

חטיבה לוגיסטית חדשה בחברת "מיתוס"

מאת: דסק חדשות 'מפיק' /
28.06.2009
/ 9:10

 

מבנה חדש לחברת הקד"מ "מיתוס" (MITOS): חטיבה חדשה – MITOS FORTE – החלה לפעול במסגרת החברה.

 

החטיבה תרכז מעתה את כלל השירותים בתחומי הלוגיסטיקה, העיצוב, המיתוג, המסחור החזותי ושירותי שטח נלווים. בין השירותים הללו: פעילויות גרילה, מבצעי DTD וניהול מערכי תמרוץ לקמעונאים בדגש על בקרה ותחזוקה של נקודות מכירה.

 

בכוונת החברה להגדיל את פעילות התחום הלוגיסטי בהיקף של עד 15% ולשלושה מיליון שקל במהלך השנה הקרובה.

 

את החטיבה החדשה השיקו ב"מיתוס" באמצעות קמפיין בשיווק ישיר, שבו חולקה "ערכת השקה" כאריזת תרופה שאמורה "להוריד ממך את כאב הראש". האריזה מולאה במסטיקים שנאטמו בפקק מקורי של בקבוק תרופה. בתוכה צורף בנוסף דף הוראות שימוש, שמפרט את מגוון השירותים אותם מציעה החברה, בדומה לעלון לצרכן המצורף דרך קבע לתרופות.

 

הערכה הופצה בשבוע שעבר בקרב יותר מ-500 מקבלי החלטות, על-ידי צוותי דיילים הלבושים כאחים ואחיות רפואיים.

 

 

מיתוס

 

 

מנכ"ל קבוצת מיתוס גדי דקל: "השירותים הלוגיסטיים מהווים מרכיב מרכזי בצרכי הלקוחות וקבוצת מיתוס נדרשת להם בהיקף הולך וגדל מידי שנה. חברות וארגונים שונים נוכחו לדעת כי הפעלת מערך מיקור חוץ מהווה פתרון כלכלי, למרות עלותו. זה מאפשר למערך השיווק והמכירות של הארגון להתמקד בעבודה השוטפת ובכך חוסך זמן".

 

 

מיתוס

(צילומים: מיתוס)

 

 

תגובות
אין תגובות למאמר