כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
13/08/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

ניקיון כפיים, אינוויז'ן

מאת: דסק חדשות 'מפיק' /
28.06.2009
/ 9:00

 

כיצד משווקים מכונת כביסה משולבת מייבש, של מותג חדש? פונים לנשים צעירות מחתך סוציו-אקונומי בינוני ומעלה.

 

מכונת הכביסה של המותג "אינדסיט" הגיעה לישראל. בחברת ניופאן המשווקת החליטו לפנות למתעמלות סטודיו C ולהציע להן למסור את מגבות האימון שלהן לכביסה בתום השיעור, ולקבל אותה למחרת כשהיא נקייה, מקופלת ומריחה לא רע.

 

לשם כך הוקמו ב-12 סניפי הרשת עמדות מעוצבות, למשך שבועיים. דיילות חברת אינוויז'ן (INNOVISION) הציגו למתעמלות את תועלותיה של המכונה, והזמינו אותן להשאיר את המגבות המלוכלכות במקום.

 

במקביל, פנו באינוויז'ן לחברה המשווקת את מותג אבקת הכביסה "קולון" ולקוחה נוספת של חברת הקד"מ. בשילוב שני המותגים, הוצעה חצי שנת מתנה על כל קנייה של אחת ממכונות הכביסה המשתתפות במבצע. כל הפעילות נערכה תחת הסלוגן you play – we work.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ייזום וביצוע: INNOVISION

מנהל פרויקטים: אייל קולב
מנהלת לקוח: לילך וסרמן
תקציבאי: נדב עמבר
מיתוג ונראות: סטודיו אינוויז'ן
בינוי: זברה

 

 

תגובות
אין תגובות למאמר