כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
13/08/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

שירת הברבור של חברת הקד"מ של מעריב - MIM

מאת: דסק חדשות 'מפיק' /
22.06.2009
/ 11:00

האם חברת קידום המכירות של קבוצת מעריב - MIM (Maariv Instore Marketing) פסקה מפעילות שוטפת ותיסגר בקרוב?

 

באתר ICE פורסם אתמול, כי הסיבה למהלך החד צדדי הוא היעדר פעילות, בד בבד עם מהלכי ההתייעלות הבלתי פוסקים בקבוצה.

 

כעת מתברר כי לפני שבועיים הודיעה החברה האם "מעריב הוצאת מודיעין" על סגירתה של MIM לארבעת העובדים שנותרו. אחד מהם אמר ש"כרגע משרדי החברה ריקים במרבית היום, ולספקים שרוצים כסף אין למי לפנות".


 
MIM הוקמה בשנת 2004 לאחר שמיזגה לתוכה חלק מפעילות חברת הקד"מ ’CIM’, והיתה אחראית בעיקר לקידום מכירות של מוצרי מעריב בשיטות שונות כגון הצבת דוכני מכירה במקומות מרכזיים, מבצעים ואירועים. 

בנוסף, שירתה החברה לקוחות חיצוניים עבורם הפיקה כנסים כגון ’הכנס הכלכלי השנתי’, באמצעות ’מעריב קונגרסים’ הוותיקה יותר שפעלה תחתיה.
 
אילה תומר, מנכ"לית החברה ונציגת שותפי מעריב בה מיום הקמתה, נשארה בשלב זה בחברה כמו-גם לי שחר הסמנכ"לית. בתגובה לפניית ICE, מסרה תומר כי "החברה אינה נסגרת. ייתכנו שינויים במבנה הבעלות של החברה, ולכשתיפולנה החלטות נודיע לכם".

תגובות
אין תגובות למאמר