כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
28/09/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

עיצוב 1: XL בתחרות עיצוב פחיות נושאת פרסים לחובבנים ולמקצוענים

מאת: דסק חדשות 'מפיק' /
16.06.2009
/ 13:50

תחום העיצוב הולך ותופס נפח רחב יותר ויותר במהלכים שיווקיים, גם אם חלק מהם אינם מקוריים, מועתקים או "בהשראת" קמפיינים אחרים.

 

עיצוב כרטיסי חיש גד או פחיות משקה, למשל, כפי שנעשה עם פחיות ספרייט לפני כשנתיים, אינו רעיון חדש אמנם, אך כעת מתבצע מהלך אינטראקטיבי דומה עבור משקה האנרגיה XL.

 

מדובר בתחרות עיצוב לצרכנים ("Design your can", עצב את הפחית שלך), כאשר באופי התחרות משתקפת תפישת העולם השיווקית של המותג – דיאלוג עם לקוחות צעירים ועדכניים, המחוברים למדיום האינטרנטי.

 

במסגרת התחרות ייפתחו שני מסלולי עיצוב. האחד מיועד לחובבנים, שאינם בעלי ידע מקצועי אך רעיונותיהם חדשניים ורוצים לבוא לידי ביטוי. השני, למקצוענים – סטודנטים ואנשי מקצוע שרוצים להטביע את חותמם.

 

הפרסים לשלושת המקומות הראשונים: 50,000 שקל למקום הראשון, המקום השני יזכה ב- 10,000 שקל, והמקום השלישי ב- 5,000 שקל.

 

חבר השופטים יכלול את נציגי חברת XL העולמית, מעצבים ונציגי משרד הפרסום של החברה.

 

התחרות החלה ב-10 ביוני ותסתיים ב-1 ביולי.

 

טים ברוקס, מנהל השיווק העולמי של XL : "תחרות מסוג זה היא בלתי נמנעת במקום כמו ישראל, הנחשבת עבורנו כמוקד הפעילות החשוב ביותר וכל חדשנות במותג תבוא לידי ביטוי קודם כל בשוק הישראלי. לכל אורך הדרך בשיווק המותג חשבנו שנכון לפנות ללקוח הסופי באופן ישיר, התחרות הזו היא שיאה של מגמה זו והפעם הראשונה בה הצרכן יכול להביע עצמו, ולהשפיע באופן ישיר על הנראות בנקודת המכירה. זהו המשך ישיר לסלוגן שמלווה אותנו לאורך השנה האחרונה,  to express yourself ".

 

 

 

 

חיש גד בעקבות ספרייט: מגרד לכם לעצב?

 

 

החל שיווק פחיות ספרייט המעוצבות

 

תגובות
אין תגובות למאמר