כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
13/08/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

ביקורת גבולות

מאת: דסק חדשות 'מפיק' /
16.06.2009
/ 9:05

 

שלט החוצות הזה, סוג של קווילט, הוצב בשדה התעופה בקייפ טאון דרא"פ לבית השקעות בשם Allan Gray.

בימים אלו של מעיכות כלכלית כללית נראים הקונספט המתבקש של המותג וההבטחה המרומזת לצרכן רלוונטים מתמיד – "סבלנות ואמונה בצדקת הדרך".

 

השלט הזה, נתפר במשך שלושה חודשים מ 24 סוגי בדים שונים (אכן סבלנות) וממשיך לתקשר את משנתם 'anything worthwhile takes time'.

 

 

 

 

 

 

הקמפיין החכם הזה, השייך לחברת Saatchi & Saatchi NY, מורכב מתמונות מגרות של כוסות קפה המודבקות על גבי פתחי אדים ברחבי העיר ניו יורק. חורים שחוררו על גבי המדבקות מאפשרים לאדים לצאת מבעד למדבקה וליצור אווירה חיה של קפה חם ומגרה.

 

  

 

ב Wonderbra יודעים כי אין יכולת הדגמה טובה יותר מזוג שדיים. מודעה זו מציגה שני חוטים המאפשרים לקרב את השדיים בצורה מחמיאה ביותר. היופי כאן הוא בפשטות העיצובית המגרה את הקוראים לפעול.

  

 

 

ונסיים במעט עיצוב קמעונאי שאפשר לראות רק בחו"ל.

 

לעתים אתם נתקלים בסביבה שבאמת מאפשר למוצרים או לקונטקסט לבלוט.

 

בחנות תכשיטים זו, המשתרעת על פני שני דונמים של החנות הראשית והמשרדים של Escada במינכן, גרמניה, ניתן לראות דוגמא יוקרתית לנושא.

 

 

 

 

 

תגובות
אין תגובות למאמר