כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
13/08/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

"שקית ההפתעות" של המשביר לצרכן תחולק ב-350 אלף בתי אב

מאת: דסק חדשות 'מפיק' /
15.06.2009
/ 11:42

המשביר לצרכן שבה ומאווררת את "שקית ההפתעות" למשך שבוע ימים, במסגרת תחילת מבצעי סוף העונה לקיץ 2009.

 

כזכור, משמעות ה"שקית" היא למעשה מבצעי הנחות משמעותיות של לפחות 50 אחוז במחלקות האופנה לנשים ולגברים, מחלקות הקוסמטיקה ומחלקת טקסטיל וכלי בית. חברי מועדון קלאב 365 יזכו להנחה נוספת בת 10 אחוזים.

 

הרשת יוצאת בימים הללו במסע תקשור נרחב למבצע, באמצעות קמפיין שערכו נאמד ב-1.8 מיליון שקל. הקמפיין, המבוצע על-ידי מקאן אריקסון, כולל פעילות קידום מכירות נקודתית בסניפים, ובנוסף הפצת 350 אלף שקיות ממותגות על דלתות בתי אב ברחבי הארץ.

 

במקביל יושק סרטון טלוויזיה בערוצי הברודקאסט, יועלו שלטי חוצות בפריסה ארצית, מודעות בעיתונות היומית ובמגזינים.

תגובות
אין תגובות למאמר