כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
29/11/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

ביקורת גבולות

מאת: דסק חדשות 'מפיק' /
09.06.2009
/ 13:00

 

לא נחדש לכם משהו שלא שמעתם כבר אלף פעם מאמא שלכם, אבל אולי ב washyourhands.tv הם הפעם יצליחו לחדור עם המסר.

 

בהדבקת דמות "סקסית" במיוחד על גבי דלת השירותים בדרך החוצה, JWT טורונטו מצליחים להשיג את תשומת הלב בנושא ההיגיינה והפצת חיידקים.

 

רישום קטן ליד הידית מציין "אתה שטפת, הבחור הזה לא", או "92% מהבחורים אומרים שהם שטפו, 34% משקרים" בצמוד לכתובת האתר. אלה אמורים לעשות את העבודה...

  

 

 

 

 

 

 

 

שום דבר לא עובד טוב יותר מפרסום ישר בפרצוץ. מדבקות אלו של חברת Wrigley's, הודבקו בתחתית הכוסות החד פעמיות של Starbucks. היופי באפקט שלהן הוא שהן נראות רק כאשר מי ששותה מהן נותן שלוק רציני וכך זה נראה אמיתי עוד יותר...

 

  

ביקורת גבולות

 

 

שלטים בסגנון "סגרנו" ו"להשכרה", הנתלים על חלונות ראווה של חנויות שאהבנו יכולים לבאס. אולם החבר'ה ב- Ebay  בלגיה ידעו להפוך הקערה על פיה, וגם הצליחו לקדם עצמם על הדרך. קמפיין חכם, מצחיק ובסופו של דבר גם נכון.

  

 

 

לפעמים הרעיונות הכי טובים הם אלו הפשוטים ביותר. "מודעה" זו, השייכת למלון Mariott שבהודו והופצה במועדון הפופלארי בעיר.

 

חותמת המציינת את מספר תחנת המוניות הקרובה למקום תחת הסיסמא הידועה של "Don't drink and drive" הועברה לכל אחד שנכנס למועדון.

 

הקמפיין הוכח כאפקטיבי כל כך, עד שהרעיון הגיע למשטרת מומאי, ומאומץ ע"י מועדונים נוספים.

 

 

תגובות
אין תגובות למאמר