כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
13/08/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

חדש על המדף: EventZone

מאת: דסק חדשות 'מפיק' /
08.06.2009
/ 13:44

אלון בן-טולילה, חזי נחמיה ושלומי בן-דוד מחברת הסטארט-אפ Webevent, השיקו לאחרונה מערכת אינטרנטית המאפשרת לפשט את תהליך השיווק והניהול של אירועים עסקיים.

 

התהליך המדובר מורכב מחמישה שלבים, ומתייחס לאירועים כגון ימי עיון, כנסים, קונגרסים, סמינרים ושאר אירועים עסקיים דומים. יתרונו בכך, לדבריהם, שהמשתמש אינו חייב להיות בעל הבנה בטכנולוגיה, באינטרנט או בעיצוב אתרים.

 

המוצר, בעל השם EventZone, מאפשר לחברות גדולות כמו גם לאנשים פרטיים, להקים מיני סייט לאירוע ולנהל עצמאית את האינטראקציה סביבו. הווה אומר: רישום מוזמנים, שליחת תזכורות, יצירת פורום של משתתפי הכנס, מערכת סליקה לתשלום, שיווק האירוע ועוד. מארגני האירוע משלמים לחברה, בהתאם לכמות הנרשמים, פר אדם.

 

בימים אלה מצויים השלושה במסע גיוס כספים להשקעה במוצר, על מנת להגיע למיליון דולר. עד כה השקיעו בו היזמים כמחצית מהסכום הנקוב.

 

השבוע הושקה המערכת בגרסה פתוחה, לאחר שהתנהלה בגרסת בטא סגורה במשך חצי השנה האחרונה ונוסתה בהצלחה בכמה אירועים עסקיים.

 

 

בן-טולילה, נחמיה ובן-דוד הקימו את החברה בשנת 2007. מאז משמש בן-טולילה כמנכ"ל, נחמיה כסמנכ"ל שיווק ופיתוח עסקי ובן-דוד כסמנכ"ל טכנולוגיות.

 

 

 

 

 

יש לך מוצר מעניין, חושב/ת שהמוצר שלך יחודי? מכירים מישהו מתאים? שלח לנו מייל

תגובות
התקבלו 1 תגובות
1.  לא דובים ולא יער