כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
13/08/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

"מזבלה" ו-Y&R אינטראקטיב ייצגו את YOUTUBE בפסטיבל קאן

מאת: דסק חדשות 'מפיק' /
08.06.2009
/ 9:00

 

גיא דיין ורועי כהן, יתמודדו עם מדליית זהב בתחרות הפרסום לצעירים בפסטיבל קאן שבצרפת, ב-21 ביוני.

 

זאת לאחר שבסוף השבוע האחרון זכו דיין ושותפו דורי בן ישראל , בעלי סוכנות הגרילה והקריאייטיב "מזבלה" (MIZBALA), בתחרות הפרסום לצעירים של YUOTUBE. כהן, ראש צוות הקריאייטיב בחברת Y&R  אינטראקטיב, זכה אף הוא בתחרות רעיון השנה של רשת Y&R העולמית.

 

משמעות הזכייה: דיין וכהן ייצגו את YOUTUBE בתחרות הפרסום לצעירים ('Young Lions') בפסטיבל קאן, ויהיו מועמדים למדליית זהב. מעבר לכך מדובר בלא מעט יוקרה, וחיזוק שמם בתעשייה.

 

הסרטון האינטראקטיבי שזכה, 'Youtube Climate Thermometer', הוכן עבור הארגון הבינלאומי OXFAM העוסק בהתחממות כדור הארץ. הסרטון עושה שימוש מושכל במדיה ואינטראקציה עם הגולשים, ונבחר מבין כ-700 סרטונים שנוצרו על-ידי גולשים ומשרדי פרסום שונים מרחבי העולם.

 

גיא דיין ודורי בן ישראל הם בעלי סוכנות הקריאייטיב Mizbala המתמחה במתן שירותי פרסום ושיווק בלתי קונבנציונליים. עד לאחרונה כתבו השניים את מדור "ביקורת גבולות" בחדשות 'מפיק'. בעבר היו אחראים, בין היתר, לקמפיין ההשקה של פיילוט Frixion שעלה לגמר בטקס פרסי האפ"י 2009 ולקמפיין הקולבים של כריסטינה אגילרה שמתמודד אף הוא בפסטיבל הפרסום בקאן.

 

רועי כהן הוא מנהל צוות הקריאייטיב של משרד הפרסום Y&R אינטראקטיב והיה שותף  לזכיית החברה בארבעה אריות, ביניהם אריה זהב, בפסטיבל קאן האחרון עבור קמפיין "הדממת האינטרנט" שנעשה למען החטופים.

 

 

לצפייה בסרטון הקליקו על התמונה:  

 

מזבלה תחרות

תגובות
אין תגובות למאמר