כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
26/10/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

דפי זהב: שלטי חוצות "מפונצ'רים", "נבעטים" ומתחבאים

מאת: דסק חדשות 'מפיק' /
07.06.2009
/ 12:25

משרד הפרסום "שלמור אבנון עמיחי" מגדיר מחדש את המונח "שלט חוצות", בקמפיין ייחודי וחדש ל"דפי זהב" שהחל בסוף השבוע.

 

הקמפיין מקדם את החברה על-ידי המחשה בפועל של 15 סיווגים שונים במדריך הטלפון, באמצעות אובייקטים רלוונטיים ובולטים שהונחו על שלט החוצות.

 

כך לדוגמה, השלט המפרסם את סיווג המסעדות, נעטף ברשת דייגים. באחר, בעל סיווג "פנצ'ריות", מתנוסס באוויר מגבה ("ג'ק"), ואילו שלט חוצות נוסף תחת הסיווג "קיק בוקסינג" נראה כאילו ניזוק מבעיטה. במקרה אחר מסתובב ב-360 מעלות שלט המקדם את הסיווג "שווארמיות" וכיוצא באלה.

 

אבל את ההצגה עשויים לגנוב שלטי חוצות מוסתרים דווקא, כשצמחיה ניצבת לפניהם. הסיבה: סיווג "חוקרים פרטיים".

 

 


 
 

 

 


מנהל קריאייטיב ראשי:
גדעון עמיחי

סמנכ"ל קריאייטיב: צור גולן

מנהל קריאייטיב: יריב טוויג

קופי: אייל פדן ושרון רפאל

ארט: שירלי בכר ואסף קובו

מנהל לקוחות: אדם אבנון

סופרוויזרית: שירן חן ברזני

תקציבאית: גליה אשרי

מנהלת צוות פלניג: הילה תמיר

פלנר: זהר רזניק

מדיה: יוניון

סמנכ"ל: נילי ברונר

מנהלת תחום שילוט: קטי חולי

צילום: מנחם רייס
מנהל קריאייטיב:
עמית גל

קופי: פול פשקובסקי

ארט: רן קורי

תגובות
אין תגובות למאמר