כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
13/08/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

פסטיבל ניו-יורק פותח שתי תחרויות פרסום חדשות

מאת: דסק חדשות 'מפיק' /
02.06.2009
/ 11:23

פסטיבל ניו-יורק פותח שתי תחרויות פרסום חדשות המיועדות לסוכנויות בוטיק ולסוכנויות חדשות שקמו במהלך השנתיים האחרונות. הזוכות בשתי התחרויות יוכרזו כבר בשנת הפסטיבל הנוכחית.
 
מטרת התחרויות החדשות היא לתת מקום גם לסוכנויות קטנות, שבדרך-כלל בולטות פחות בתחרויות בינלאומיות.
 
התחרות לסוכנויות בוטיק תכלול כאלו שאינן קשורות לחברות גדולות או בינלאומיות, ושמספר העובדים שלהן לא עולה על 75 איש. תחרות הסוכנות החדשה הטובה ביותר תכריז על זוכות שעשו עבודה בינלאומית מרשימה בזכות עצמן והכישורים של עובדיהן.
 
במסגרת תחרויות פסטיבל ניו יורק, המתקיימות זו השנה ה-52, מוגשות עבודות מ-34 מדינות ברחבי העולם בקטגוריות שונות, ביניהן: תחרות פרסום חוצות, תחרות פרסומות ופרסום חדשני, תחרות לתוכניות לטלוויזיה ותחרות שידורי רדיו. את התחרות מיצגת בארץ חברת ’לניאדו תקשורת ויחסי ציבור’.

תגובות
אין תגובות למאמר