כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
23/08/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

דיילת של קבוצת CPR נעצרה במהלך קד"מ בשל "התחזות לשוטרת"

מאת: דסק חדשות 'מפיק' /
02.06.2009
/ 10:37

 

קבוצת CPR, המתמחה בשיווק וקידום מכירות לסטודנטים, ביצעה החודש פעילות שטח עבור מותג האופנה הספרדי לצעירים "ספרינגפילד" המשווק ברשת המשביר לצרכן.

 

בקבוצה בנו למותג החדש פרויקט חדירה והעלאת מודעות בקרב ציבור הסטודנטים בישראל, בדגש על הנעה לפעולה בסופו של תהליך הקד"מ.

 

הפרויקט מתבסס על שלוש "שוטרות אופנה", שמסתובבות בימי הסטודנט ומחלקות דו"חות לכל אותם אלה שלא לובשים את בגדי המותג. הדו"ח כולל בתוכו הטבה למימוש בסניף, לצד הגרלה שנערכת בכל יום סטודנט אליו מגיעות השוטרות. הפרס – 1,000 שקל לרכישת ביגוד באחד מסניפי הרשת.

 

בהקשר הזה אירעה תקרית מביכה ביום הסטודנט של מכללת רופין ובית ברל שהתקיים לפני כשבועיים, כאשר שוטרי משטרת נתניה עצרו לחקירה את אחת הדיילות, בטענה של התחזות לשוטר. מנכ"ל CPR הוזעק למקום לשם בירור בניידת, ורק אז שוחררה הדיילת. מאז, אומרים בחברה, הוחלפו תלבושות הדיילות "למשהו קצת פחות מאיים על משטרת ישראל".

 

 

קד"מ ספרינגפילד

 

קד"מ ספרינגפילד

 

 

בתוך כך מקיימת גם רשת האופנה CELIO פעילות קד"מ דומה בימי הסטודנט שמתקיימים בשבועות הללו, גם כן באמצעות דיילות-שוטרות, דו"חות, והטבות לרכישה בסניפים. את הפעילות מבצעת עבור המותג חברת "לעומק התודעה".

 

 

קד"מ CELIO

 

 

 

 

 

 

ספרינגפילד

 

קריאייטיב והפקה: קבוצת CPR

מנהלת פרויקט ספרינגפילד במשביר לצרכן: ענת פרי

 

 

CELIO

 

קריאייטיב והפקה: לעומק התודעה

תגובות
אין תגובות למאמר