כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
26/10/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

פרומרקט: מתחם חווייתי נודד לקוקה קולה זירו

מאת: דסק חדשות 'מפיק' /
27.05.2009
/ 11:52

החברה המרכזית למשקאות קלים ("קוקה קולה ישראל") משיקה את ’ZERO–ZONE’ – מתחם פעילות חוויתית של מותג ’קוקה קולה ZERO’ לקיץ, באמצעות חברת "פרומרקט".

 

המתחם יהיה פתוח לקהל הרחב, וינדוד ברחבי הארץ בארבעת החודשים הקרובים. החברה תשקיע במהלך כשני מיליון שקל.

המתחם יכלול שילובים מעולם המוזיקה, הווידאו-ארט, מיצג אמנותי שיכלול שילובים מעולם הצילום והעיצוב התעשייתי, ועולם המשחקים (עם כדורגל שולחני בעיצוב מיוחד המאפשר לראשונה משחק בין שלושה שחקנים בו-זמנית).

עוד יושק במקום משחק דיגיטלי בטכנולוגיה חדשנית, המשלבת בין וירטואליה למציאות, הכולל הטסת מטוס בתוך מרחב תלת-מימדי באמצעות מסך LCD, שמחובר לחיישני תנועה ומשמש ככלי ניווט בשמים הווירטואליים.

בנוסף תתקיים אולימפיאדת השילובים, ’THE ZEROLYMPICS’, כשבמסגרת המשחקים שפותחו לפעילות – למשל, באולינג המשוחק ברגל - ישתתף הקהל במקצים השונים.
 
לכל המבקרים במתחם יוגשו בקבוקי קוקה-קולה ZERO במהדורה מיוחדת עם ארבעה עיצובים שונים של הבקבוק.

הילה גור, מנהלת תחום מותגי קוקה-קולה דיאטטי: "בכל הפעילויות שנערוך בקיץ 2009 יושם דגש על התפיסה של המותג, לפיה שני עולמות חיוביים המשתלבים יחד לראשונה יוצרים מציאות חדשה, מרגשת ומלהיבה יותר".

 

 

 

 

 

 

הפקה: פרומרקט

 

תגובות
התקבלו 1 תגובות
1.  אחלה פעילות...