כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
13/08/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

קטשופ "היינץ" באינטראקטיב חדש לצעירים בשיתוף אתר TIPO

מאת: דסק חדשות 'מפיק' /
26.05.2009
/ 9:55

מותג הקטשופ "היינץ" החל בקמפיין אינטראקטיב לסגמנט הצעירים, בשיתוף פורטל ההורדות ותוכנות המסרים TIPO.

 

לצורך כך הקימה חברת "דיפלומט", יבואנית המותג, מיני סייט שכולל כתבות בינלאומיות, שומרי מסך למחשב ולמסנג'ר, מתכונים לילדים, תחרויות ועוד.

 

המשחקים שבאתר פותחו על בסיס הטכנולוגיה החדשנית של חברת המחשוב "קאמרטס", המאפשרת לסרוק את בקבוק הקטשופ דרך מצלמת המחשב ולהפוך אותו למעין כלי משחק וירטואלי. בכך הופכת חוויית המשחק לקשר בלתי אמצעי בין הגולש הצעיר למותג.

 

בסקר שקיימה לאחרונה החברה, נמצא ש"היינץ" מוכר בעיקר בקרב בני נוער ומבוגרים. לאור זאת החליטו בחברה על שורה של מהלכים שיווקיים מתוך מטרה לנכס לעצמם ערכים הרלוונטיים לקהל הצעירים.

 

המשחק יושק באתר היינץ החדש בהשקעה של כחצי מיליון שקל.

תגובות
אין תגובות למאמר