כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
26/10/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

חייכו, לא אכלתם אותה

מאת: דסק חדשות 'מפיק' /
25.05.2009
/ 10:15

רשת מרפאות השיניים "כללית סמייל", מקבוצת שירותי בריאות כללית, שמה את החיוך במוקד קמפיין אינטראקטיב חדש.

באתר ייעודי חדש, שהקימה עבור הכללית חברת TWISTED, יוכלו הגולשים לבחור מבין מגוון אפליקציות משעשעות ולגרום למישהו שאוהבים לחייך. זאת באמצעות שליחת ברכות הומוריסטיות בעיצוב אישית, בפורמט של סרטוני אנימציה, סטיקרים, ציטוטים היתוליים, תעודות הוקרה משעשעות ועוד.

כל גולש יוכל לבחור את התוכן שמוצא חן בעיניו מתוך שלל החומרים המוצגים באתר ולשלב בו שם, תמונה שלו או של מקבל המייל ובכך להפוך את הברכות לאישיות וייחודיות.

הקמפיין  האינטרנטי,בהשקעה של  כ-150 אלף שקל,  מבוסס  כולו  על אלמנט הוויראליות ועל תוכן גולשים, המאפיינים את הרשת בעידן ה- WEB 2.0.

גלעד שגב, מנהל השיווק בקבוצה: "החלטנו לשים את החיוך בפרונט. כללית סמייל היא רשת מרפאות שיניים הגדולה בישראל וככזו, הודות לשירותים המתקדמים שלנו, אנו מסייעים לציבור גדול  בקרב הישראלים לשמור על חיוך יפה יותר. מכאן נובעת בחירתנו הטבעית בקונספט  "סמייל. לקידום החיוך בישראל". 

כתובת האתר: www.makeUsmile.co.il.

תגובות
התקבלו 2 תגובות
1.  גל יערי המלך !!!
2.  שי המלך!!!! ואלאב המלכה!!