כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
13/08/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

אשת השיווק למאי 2009: גלי ניר (מטרנה)

מאת: דסק חדשות 'מפיק' /
24.05.2009
/ 13:46

 

גלי ניר, סמנכ"ל השיווק של מעבדות ’מטרנה’, נבחרה על ידי איגוד השיווק הישראלי לאשת השיווק של חודש מאי 2009, בזכות הובלת שלושה מהלכים שיווקיים אסטרטגיים שתרמו בשורה התחתונה לגידול בהכנסות החברה ב-25 אחוז בשנת 2008.
 
ניר (35), חמש שנים בתפקיד, עמדה מאחורי העמקת השליטה והמובילות של החברה בקטגוריית תחליפי החלב, פיתוח מודל ’נגיעות 360 מעלות’ עם קהל היעד, ומעבר מחברת תחליפי חלב לחברת מזון.
 
באמצעות אסטרטגיה של ליווי התפתחותי, מיצבה החברה את עצמה בשנה האחרונה כ’הכי קרוב לאמא’ במיצוב מוצריה כקרובים ככל האפשר לחלב-אם, באמצעות השקה של מוצרים חדשים בקטגוריה כגון ’מטרנה טוגו’ ו’ללא לקטוז’.
 
בנוסף, השקיעה החברה בשנים האחרונות בפעילות מתחת לקו במגוון נקודות מפגש עם קהל היעד בטיפות חלב ובמרפאות, בחסויות על כנסים מקצועיים ובפעילויות קד"מ כגון מפגשי ’סינמה מטרנה’ ו’מטרנה בפארק’, כמו-גם בהקמת אתר הרשת החברתית להורים ’MyBabyface’.
 
ב-2008 בוצע המהלך הראשון להפיכת החברה לחברת מזון לפעוטות באמצעות השקת קטגוריית ביסקוויטים לתינוקות, עם ’אצבעות מטרנה’, כשנתח השוק של המותג גדל מ-29 אחוז בחודש ההשקה ל-70 אחוז בפברואר 2009. השנה בוצע צעד נוסף עם השקת סדרת ’ הפסטות פסטה מאמי’ לפעוטות.

ניר, בעלת תואר שני בהצטיינות עם התמחות בשיווק מאוניברסיטת תל-אביב, הינה האישה הראשונה הזוכה בתואר מאז שזכתה בו נעמה גת, סמנכ"ל שיווק ופיתוח עסקי בבנק ’מזרחי טפחות’, ביוני 2008.

תגובות
אין תגובות למאמר