כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
22/10/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

חדש על המדף (2): Interactive Event

מאת: דסק חדשות 'מפיק' /
24.05.2009
/ 12:50

בחברת 3D EVENTS ממשיכים לשקוד על פיתוחי מולטימדיה והדמיות חדשים, בניסיונות להתגבר על נמנמת הענף והקפאות הפרויקטים חדשות לבקרים.

 

כשהוא עוד מצוי בהליכי פיתוח, חושפת החברה כבר כעת את ה-"אינטראקטיב איוונט" (Interactive Event) – מוצר אינטרנטי שניתן להגשה על גבי דיסק לפרזנטציות וחסויות – המאפשר לצופה או למציג לסייר באירוע באופן אינטראקטיבי באמצעות חיצי המקלדת.

 

הסיור הווירטואלי, אומרים בחברה, מגביר את יכולת ההתמצאות של הצופה בכל חלקי האירוע, ללא הגבלה. אלדד אלוני, מבעלי החברה, מסביר: "הצופה יכול בעצם לסייר על-פי שיקול דעתו, מחלל אחד למשנהו בתוך האירוע, ובכך לחוות את חוויית האורח כפי שתתקבל באירוע העתידי".

 

לדברי אלוני, הגם שהמוצר טרם יצא לשוק, בחברה מעמידים לעצמם רף יעדים לגבי סגולותיו של התוצר המוגמר, בהם: ניתן יהיה לבנות כל חלל או מתחם אירוע לרבות אירועי פנים , אירועי חוץ, תערוכות , פסטיבלים , כנסים, אירועי פארק ואירועי קדם; אפשרות להצגת מולטימדיה חיה על המסכים באירוע; אלמנטים פיסיקליים כמו מים, זיקוקים, אפקטים, תאורה ועשן יוצגו באופן אנימטיבי; יכולת סיור אינטרנטי מקדים של הקהל במתחם האירוע וסביבתו תוך הצגת מפת התמצאות; באזז שיווקי לפסטיבלים, אטרקציות ומופעי פארק; השפעה אפשרית על מקבלי ההחלטות כגון משטרה, מד"א ומכבי אש ויאפשר לגורמים אלו לאבטח את האירוע בצורה נכונה ומתאימה יותר.

 

 

 

 

 

יש לך מוצר מעניין, חושב/ת שהמוצר שלך יחודי? מכירים מישהו מתאים? שלח לנו מייל

תגובות
אין תגובות למאמר