קמפיינים שגרמו לי השבוע לומר WOW ו-WTF בקול רם
תנו לו להמשיך לצלצל – אין ספק שמדובר באחד הקמפיינים הבולטים והחדשניים שנראו השנה והדיבורים הם שגם יגרוף איזה אריה בפסטיבל קאן הקרוב. פעילותTTL מעולה המשלבת אינטרנט ופרסום סלולארי לעמותת OVK, ארגון של הורים לילדים נפגעי תאונות דרכים.
לצפייה בסרטון הווידאו הקליקו כאן!
ליאו ברנט הרימו בכיכר פיקדילי קמפיין שילוט חוצות אינטראקטיבי למקדונלד'ס. קמפיין מעניין אבל אם נעצור לרגע את כל ההתלהבות מהרעיון של המדיה, מה ניסו לומר פה? איפה החיבור הקונספטואלי למותג? אי רלוונטיות במיטבה!
לצפייה בסרטון הווידאו הקליקו כאן!
אני רוצה ספה כזו! מסתבר שהפיג'ו 308 החדשה מורכבת ברובה מחומרים ממוחזרים (95%), עובדה שקצת מדאיגה אותי אבל פעילות האינסטור של סאצ'י אנד סאצ'י מרגיעה, מקסימום נשתמש ברכב כסט ישיבה בסלון.
מעניין לי ת'תחת! By Far הדנית רקחה קמפיין שירותים ביזארי לאחד מלקוחותיה. מה שמכונה בהגה המקצועית "קמפיין פוטושופ".
פובליסיס מומביי עשו קמפיין חביב (שאגב גם נראה כמו פוטושופ) למקדם ההגנה של גרנייר. מה שהזכיר לי קמפיין פצצתי של שלמור אבנון עמיחי שנעשה בשנה שעברה לדפי זהב.
הכותב הינו מבעלי חברת הגרילה "מזבלה"