כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
26/10/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

טרגט מרקט תקד"ם AXE חדש בריח שוקולד

מאת: דסק חדשות 'מפיק' /
19.05.2009
/ 9:59

טרגט מרקט שבה ומקיימת פעילות קד"מ עבור מותג הדאודורנט לגברים AXE (יוניליוור), לרגל השקת מוצר חדש בסדרה, הפעם בריח שוקולד.

 

במעבדות AXE העולמיות בטוחים שנשים מסכימות ללכת רחוק בשביל חתיכת שוקולד, לאחר שבדקו זאת בעזרת 3,571 נשים ב-13 מדינות ברחבי העולם. בשל כך הוחלט על השקת הניחוח החדש, שילווה את דאודורנט הספריי וג'ל הרחצה של המותג.

 

אנשי הצוות במעבדות AXE החלו, כך טוענים ביוניליוור, בפיתוח הניחוח הבא תחת המותג.  הפיתוח נשען על מספר אקסיומות, בהן הידיעה שלפיה נשים נמשכות לגברים שמריחים טוב.  בחברה סבורים כי השוק מתפתח לכיוון של מוצרים בעלי "טעמים" וריחות של אוכל, וכי קיים בעולם הפרסום קשר בין אוכל וסקס.

 

ההשקה בישראל תלווה בקמפיין טלוויזיה ואינטרנט באמצעות מקאן אריקסון, וכאמור קד"מ על-ידי טרגט מרקט. היקף ההשקעה בקמפיין – שלושה מיליון שקל.

תגובות
אין תגובות למאמר