כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
23/08/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

"קוקה קולה וילג'" חוזר בקיץ בהפקת פרומרקט

מאת: דסק חדשות 'מפיק' /
19.05.2009
/ 9:48

חרף ביטולי פעילויות שיווק מסורתיות לקיץ של חברות ישראליות, יש מי שאצלו ההצגה חייבת להימשך גם אם בהשקעה פחותה משנים קודמות.

 

קוקה קולה וילג', כפר הצעירים של קוקה קולה ישוב לפעול בחודשים יולי ואוגוסט (החל מה-15 ביולי), במחזורים בני שלושה ימים בחוף אכזיב.

 

האירוע יכלול הופעות אמנים; פעילות "בואו להיות" במהלכה ייערכו סדנאות בתחומי הנחיית טלוויזיה, הופעות מוסיקה, סטנד-אפ, תיקלוט וצילום בהנחיית אנשי מקצוע דוגמת אסף אמדורסקי; משחקי ספורט וספורט ימי ואתגרי; צוותי בידור; מתחם הקרנת סרטים ופלייסטיישן ועוד.

 

החברה השקיעה בהפקת הפרויקט השנה 15 מיליון שקל, לעומת 20 מיליון בשנה שעברה. מחיר כרטיס כניסה לכפר יעמוד על כ-200 שקל. את כפר הנוער והפעילות השיווקית בו מפיקה חברת פרומרקט, בדומה לאשתקד.

 

סביון בר סבר, סמנכ"ל השיווק של חברת קוקה קולה, מסרה: "קוקה-קולה ממשיכה במסורת ריגוש בני הנוער .פרוייקט Coca-Cola Village היה הצלחה בלתי רגילה ובלט בחדשנותו בארועי קיץ 2008. לאור הציפייה של בני הנוער כי הפרוייקט ימשך גם השנה החלטנו לאתגר את עצמנו ולהוסיף רמת עניין ועומק ע"י השקת מיזם חדש - בואו להיות".

 

 

 

 

 

הפקה: פרומרקט

תגובות
אין תגובות למאמר