כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
13/08/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

בזק משנה את תמהיל הפרסום: תרחיב השימוש בתוכן שיווקי ואינטרנט

מאת: דסק חדשות 'מפיק' /
17.05.2009
/ 9:14

חברת בזק משנה את תמהיל הפרסום השנתי שלה, ותגדיל באופן ניכר את החלק המופנה לאינטרנט ולתוכן שיווקי.

 

מדובר בשינוי דרמטי למדי, שכן בשנתיים האחרונות הפנתה החברה 54% מתקציב הפרסום שלה לטלוויזיה, 40% לעיתונות, רדיו ושילוט חוצות, 6% בלבד לטובת האינטרנט ואף לא שקל אחד לתוכן שיווקי (פרסום סמוי בתוכניות טלוויזיה).

 

מעתה ואילך, תפנה בזק 52% מתקציב 2009 לפרסום טלוויזיוני, 20% לאינטרנט ו-9% לתוכן שיווקי. המשמעות היא שקרוב ל-30% מהתקציב יופנו לתחומים שבהם החברה כמעט לא "נגעה" בכל הקשור לפרסום.

תגובות
אין תגובות למאמר