כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
28/09/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

גיתם והובה בובה עלו לגמר תחרות הקריאייטיב FAB AWARDS

מאת: דסק חדשות 'מפיק' /
13.05.2009
/ 10:08

מודעה של משרד הפרסום גיתם BBDO למסטיק "הובה בובה", עלתה לגמר תחרות הקריאייטיב FAB, בתחומי המזון והמשקאות.

 

המודעה עושה שימוש מוגזם במוצר במכוון, ומדגימה כיצד מסטיק ענק יכול להרים אותך באוויר, גם אם אתה יושב בכיתה באמצע שיעור.

 

תחרות ה-FAB AWARDS נחשבת לאחת היוקרתיות בעולם, ומתקיימת כבר 11 שנה. הפעם תיערך התחרות בלונדון, ב-22 במאי (שישי).

 

גיתם עלתה לגמר מבין 3,200 עבודות שהוגשו לתחרות מ-63 מדינות, ותתחרה מול מותגים כגון מקדונלד'ס, היינץ, ברגר קינג ואחרים.

תגובות
אין תגובות למאמר