כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
28/09/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

לא רק תל אביב יודעת: עכו מתמתגת מחדש באירוע השקה ופעילויות שיווק

מאת: דסק חדשות 'מפיק' /
12.05.2009
/ 11:36

עכו מחדשת פניה ומכריזה על מיתוגה מחדש של העיר כעיר תרבויות הים התיכון. אירוע ההשקה יתקיים ב-24-25 במאי ויהווה את יריית הפתיחה של רצף אירועים ופעילויות בסימן המיתוג מחדש.

 

במיתוגה של העיר מחדש, הרשות המקומית תשתף פעולה עם חברת "שיר שפיצר" המתמחה במיתוג מקומות. "שיר שפיצר" בבעלותם של נפתלי שפיצר ואילן שיר שעמד מאחורי הקמפיין המוצלח "תל-אביב - עיר ללא הפסקה", אחראים למיתוגן של ערים רבות דוגמת חולון - עיר הילדים. תהליך מיתוגה של עכו החל עוד לפני כשנה וחצי בתהליך אסטרטגי מובנה ומעמיק שאת פירותיו ניתן יהיה לראות כבר בעתיד הקרוב.

 

עיריית עכו לקחה על עצמה להיות המקדם העיקרי של תרבות הים התיכון בישראל ולהוות מוקד עולמי לתרבות זו. במסגרת זו תיזום העירייה אירועים, תסייע ליזמים ותקים מוסדות תרבותיים בתחומי המותג.

 

בימים אלו פועלים מספר צוותים, בראשות שמעון לנקרי ראש העיר, מנכ"ל העירייה אוהד שגב ובניהולו של אלברט בן שלוש. אלה שוקדים על פיתוח והרחבת מוטת הכנפיים של המותג, לרבות פרויקטים ייחודיים ברמה בינלאומית, מיזמי תרבות, מוזיאונים, חבירה למערכת החינוך ובתי הספר, פרויקטים קהילתיים ועוד היד נטויה.

תגובות
אין תגובות למאמר